om frånvaro och eventuella konstnärliga ådror som uppenbarar sig när man minst anar det

Hejsan hoppsan. Gissa vad? Jag lever. Tro det eller ej. Jag har varit frånvarande från bloggen av olika skäl. Exempelvis har jag deppat över den eviga vintern som aldrig vill ta slut, pluggat som en tok, umgåtts med diverse bra personer och hoppat på ett skribentjobb som håller på att dränka mig totalt. Upptagen-så-in-i-helvete tror jag att det kallas.

Idag jobbade vi i Illustrator i skolan för andra gången och jag tror bannemig att jag gjort detta i mitt förra liv. Skitkul var det ju. Detta är resultatet av en dags pulande i Södertörns struliga datasal:


Bilden föreställer undertecknad och är gjord utifrån foto av Andreas J.

Kommentarer
Postat av: Lena

Coolt!

2011-03-01 @ 22:43:41
Postat av: mirjam

ååå jag är så himla nyfiken på ditt nya skribentjobb!! Du måste berätta nästa gång du har tid för skypande. Vad duktig du har blivit på illustrator, önskar att jag också hade den genen. Världens största stödkram!

2011-03-01 @ 22:53:52
Postat av: frida

åh jag hade en kurs i illustrator i tvåan, askul!! ((:

2011-03-02 @ 18:36:31
URL: http://fridagrabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0