lättnad, frihet och snöstorm

Jag är så oerhört lättad. Och jag är, på ett ungefär, 22750 ord lättare. Det är lätt att vara jag den när snöiga fredagen. I förmiddags skrev jag äntligen klart de nittioen artiklar som jag kämpat med i tre veckor. För ett jobb som jag visst inte riktigt hade utrymme för. Men som jag gjorde plats för och som jag skakigt seglade i mål med idag.

Det känns så ofantligt bra. Det är underbart veta att jag kan ju faktiskt, även fast jag aldrig egentligen trott det. Tror det knappt fortfarande, men blir påmind lite då och då. Idag blev jag det. Fler artiklar kommer jag såklart att skriva, men inte den här helgen i alla fall. Ikväll ska jag hem till mamma och äta sushi (jag skolas sakta men säkert in med denna mystiska maträtt, cirka tio år senare än de flesta andra.. mmvadgottdetärmedråfiskmuuuuumsdetärgottmedråfiskdetärdetdetärdet...)



Glömt varifrån. Sry.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0