vårtermin utan vår i sikte

Terminen som kallas vårtermin har startat. Och veckan som gått har gjort mig sjuk. Känns fåingt och smått ironiskt att jag inte kan klara av en vecka i samma tempo som de flesta personer fixar utan att lyfta ögonbrynen. Antar att man måste åka på en förkyldning innan april varje år. Sådana är reglerna.

Å andra sidan tycker jag att det känns kul att få lära sig något som man verkligen inte har en susning om. Medieteknik heter kursen och jag är aningen vilsen i detta för tillfället.

Och i söndags fotades jag hos Megan. Ett smakprov:


Foto: megan.se

Kommentarer
Postat av: mirjam

usch för att vara sjuk!

2011-01-28 @ 21:39:33
URL: http://mirjamistoveln.blogg.se/
Postat av: Annika

Mina H&M-älsklingsskor! Har aldrig haft något tillfälle att använda dem, men ååååh vad fina de är.

2011-02-17 @ 17:47:05
URL: http://blogg.aftonbladet.se/beautifulones

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0