några nattrader

Nu är det kväll och jag är en smula tröttare än normalt. Idag har jag översatt South Park för flickan jag assisterar, och i all hast försökt censurera vartannat ord som råkade vara svärord.
Inte helt lätt faktiskt. Hon är mycket för inte så rumsrena tecknade serier samt för skräckfilmer. Inte det som toppar min jippe-lista kanske, men visst håller hon mig vaken med sina långa utlägg om Sawfilmerna och Kenny i ovan nämnda serie. Faktiskt bitvis underhållande.

Nu väntar det stundande veckan med spänning runt knuten. Mycket majsburkar skall öppnas och några med saltgurka.
So long. (nedan är en himla snygg bild som jag hittat på okänd plats i cyberrymden, enjoy)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0