blöta skor

Nu när jag vid min egen dator sitter och skriver,
skall jag i all min glada iver,
bjuda på ett antal franska foton jag knäppte,
och samtidigt berätta att det var nära att jag Sverige släppte,
ty Provence var finare än jag trodde,
och kan nästan önska att jag där bodde...

dock är ju detta bara ett rim.
Och tur är väl det, för rätt och slätt
är ju vårt iskalla land bra på sitt eget lilla sätt :)

Ja, här är lite foton:



Randig fika första dagen.


Hanna framför stängd affär.


Jo, Hanna, jag. Hejhej.


Kristin, jag.



Utsiktsplatsen var my cup of tea.



Hängande macarons på ett boulangerie (stavning?) i Marseille.


Mycket trevlig resa kort och gott. Jag reste hem hela vägen med dyngsura skor, därav rubriken. Inte fräscht och inte skönt. Men nu så, trevlig kväll!

(och ursäkta för det hemskt lama rimmet :))

/Anna

Kommentarer
Postat av: frida

du är så fin!! <3 och jag älskar dina rim, de äger.

2010-03-05 @ 16:36:02
URL: http://fridagrabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0