blåbärssoppa

Jag älskar blåbärssoppa. Det är så jäklans gott. Var som helst, när som helst. Det är godare än allt annat! Ville bara att alla skulle veta det, så ingen missar hur gott det verkligen är.

Jag kom precis hem från en fotosession i Knivsta, av alla ställen. Jag fick utöva "bollgymnastik" framför kameran. Mycket spännande, inget man gör dagligen precis. Jag hade en pilatesboll som jag stod på, satt på, låg på och under, kastade upp i luften osv. Undrar sa flundran hur det kommer se ut! Lägger upp lite bilder när de är klara.
Nu ska jag laga lite pasta med pesto.. Något som förövrigt också ligger i topp av de godaste sakerna i den här världen.




I fredags köpte jag två små fåglar. De fick bo på min tavla.

God kväll!
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0