borttappade kameraladdare och countrymusik

Mina resor under den gångna dagen har spenderats i filosofins anda. Jag har drömt mig bort på pendeln mellan Rosersberg och Helenelund med Minnesotacountry i öronen. Utan en Metro i händerna och utan en telefon mot örat. Det var mysigt och befriande. Och så sken ju solen, vilket adderade mys till myset. Mysigt. Jag gillar att filosofera. Det är min grej.

Med detta glider jag således in på att jag, om inte alltför många dagar, ska pysa till Rom för att möta upp Mirjam. Och sedan ska vi se oss om i Europa är tanken. Fint. Det som inte är lika fint är att team Anna och Mirjam inte besitter ett strålande lokalsinne och besitter en desto strörre allmän förvirring i många situationer. Några egenskaper som ju kan skapa en del försvåringar i sammanhanget. Till exempel är min laddare till kameran puts väck. Hur händer sådant egentligen? Men. Varför ska man krångla till livet? Det här går som det går ju.
Jag hoppas att sydeuropeiska människor besitter en stor förmåga att hjälpa vilsegångna tågluffarei alla fall.


(fin bild - osäker källa..)

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0