superpartyhäng med mig själv en lördagkväll

Med en typ hundratusen ton tung klump av ångest i mig idag. Man kan använda lite olika uttryck när man vill förmedla den känsla som jag kände när jag lämnade provlokalen efter högskoleprovet idag;

Fan                     betydelse
Nedrans              dess egentliga mening
Järnspikar också  som även kan syfta på

Det är ett helvete att känna att man har otur när man tänker, typ varje gång man ger sig på det.
Men som det heter - ge inte upp förrän du kan få in FAN, NEDRANS, JÄRNSPIKAR OCH ett till uttrycksfullt ord i en och samma mening. Och så långt har det ju inte gått i alla fall. Gurseloooovtackfördet!!!11





/Anna

Kommentarer
Postat av: Agnes

Se det från en ljusa sidan...du har ju ialla fall träffat Bingo Rimér! ;) Jag tänkte bara meddela att du är söt och att jag har haft på mig tröjan jag fick av dig och kc och att den är superfin! <3

2010-04-11 @ 00:18:27
Postat av: Anna

åh söta du. Vad skulle jag göra om du inte fanns agge ;)

2010-04-11 @ 10:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0