den soliga balkongen retas med mig

Rickard Johansson
combo? jaja glad påsk anna
about an hour ago · Delete

skrevs det till mig på Facebook när jag beklagade mig över hur otroligt stressad och konfunderad jag känner mig idag. Ni vet, statusraden som säger allt och ingenting om folk. Jaja, glad påsk alla, antar jag. Det är helt värdelöst att försöka skriva när man inte vet vad man ska skriva. Skriver, suddar, skriver, suddar, skriver, behåller, skriver lite till, suddar..... en evighetsprocess kan det tyckas. Men lite har jag faktiskt inte suddat bort, ganska bra ju.

Järvsö är platsen där jag för tillfället befinner mig. Familjen åker skidor, men inte jag. Jag pluggar (och bloggar).


Järvsö som sagt. Försökte ta mig ut i solen på  balkongen i bakgrunden, men dörren gick inte upp så hamnade i en grön manchesterfåtölj i stället.


Järvsö genom ett smutsigt fönster (efterson jag inte kom ut på balkongen).

Glad påsk nu.
/Anna

Kommentarer
Postat av: frida

<3 du har ju världens snyggaste profil örni (: puussokrääm och glad påsk!

2010-04-03 @ 19:15:55
URL: http://fridagrabs.blogg.se/
Postat av: jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Fin blogg=)

2010-04-05 @ 16:34:19
URL: http://jasmingz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0