bingovinst bland förortens flickor

Länge sedan var det jag hade så kul, på någon annans bekostnad. De åmar sig, de dansar och de skrattar sina allra ljuvaste skratt. Allt för att få uppmärksamhet från den mest kända personen i den varma, rökiga nattklubben. Snart ska han bli pappa, Bingo Rimér, men det hindrar honom inte från att gå ut och festa med taniga, unga flickor.

Länge sedan var det jag drack så många drinkar. På någon annans bekostnad. På Bingos bekostnad. 50 pix gick min kväll på igår. Kändes helt okej. Bingo lyckades bli kadavret i flugsvärmen, och han gjorde det med bravur. Det är ju bara att beställa in typ fyrtio drinkar till tio tjejer. Då går allt. Det lärde jag mig igår.


Jag och den generösa mannen som vet hur man sätter sprätt på stålarna.


/Anna

Kommentarer
Postat av: Julia

Hahahaha, va???Hur kommer det sig att du traffade pa honom? Gillar din blogg!! Kramar fran aussie!!

2010-04-09 @ 08:07:37
Postat av: Anna

Haha, ja det undrar jag med :D men kul var det i alla fall! Saknar dig julle! Kram

2010-04-09 @ 10:55:42
Postat av: Hanna

funderat på ett utvik? :P

2010-04-11 @ 12:09:55
Postat av: Anna

självklart, that's sooo my cup of tea ;-)

2010-04-11 @ 13:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0