bara för att jag har fötterna i himlen och inte på jorden

Det här morgonen vaknade jag mycket plötsligt ur en dröm där min chef sparkade mig, från jobbet alltså. En halvtimme senare var jag där. På jobbet. Mycket svårt att fokusera, mycket svårt att göra något vettigt av arbetsdagen. Handlingsförlamad typ.
Idag har jag ett starkt sug efter miljöbyte. Kvävd känner jag mig idag i denna lilla förort. Lite balkonger med utsikt över andra balkonger, lite parker, lite filtar på marken, lite trevligt sällskap, lite djupa diskussioner om allt och ingenting.

Min pojke är i Paris. Mina bästa vänner är i Göteborg, Neapel och Provence. Jag är här.


Jag saknar sommaren. Jag saknar oss.

/Anna

Kommentarer
Postat av: frida

jag saknar dig med och önskar att du kunde sitta med mig på min balkong och titta på havet och prata om livet (: älskar dig <3

2010-04-30 @ 17:49:39
URL: http://fridagrabs.blogg.se/
Postat av: Agnes

Jag är också här. så du vet.

2010-05-01 @ 18:06:34
Postat av: Anna

Frida: önskar jag med, som faaan! :)



Agnes: och det tackar jag för <3

2010-05-01 @ 22:02:53
Postat av: mirre

Hmmm... saknar dig och oss! Längtar så förbaskat mycket till sommaren och europa!!! Och vi får ta någon/ några bastukvällar i sommar också :)

Det var jättekul att ses och ha en av våra pratstunder, tack!

2010-05-03 @ 21:43:01
Postat av: Miss Borg

Saknar fröken Calleberg nåt enormt, våra samtal om all världens orättvisor... But even if I now reprecent the west coast im just a call away, honeypie :). Massor av kärlek från "Varbergaren"

2010-05-06 @ 13:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0